1- اگر کالای خریداری شده، دارای ایراد فنی باشد:

  • > تمامی مسئولیت و خدمات کالاهایی که دارای گارانتی رسمی شرکتی هستند با شرکت گارانتی می باشد و می بایست برای شرکت گارانتی کننده ارسال شوند و شرکت گارانتی کننده پاسخگو خواهد بود. تصمیم شرکت گارانتی کننده، تصمیم نهایی است و گوگل کالا هیچ دخل و تصرفی برای تغییر دستور و صلاح دید شرکت گارانتی کننده ندارد و میبایست طبق قوانین شرکت مربوطه انجام شود. (گارانتی های رسمی عموما شامل گارانتی های 3ماهه،  6 ماهه، 12 ماهه، 18 ماهه، 24 ماهه، 36 ماهه و 60 ماهه میباشند.)
  • > در صورت وجود اشکال و یا انصراف خریدار برای عودت کالا خریدار موظف است کالا را همراه با همه لوازم به درستی در جعبه پستی بسته‌بندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس گوگل کالا ارسال نماید؛ در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتیکه کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.
  • > تمامی محصولات عرضه شده توسط گوگل کالا که با گارانتی: سرویس ویژه گوگل کالا عرضه شده اند و فاقد گارانتی رسمی شرکتی میباشند، از تاریخ دریافت توسط مشتری دارای ۷ روز بازگشت و استرداد وجه (در صورت پلمپ بودن کالا و تایید کارشناس مربوطه گوگل کالا) می باشند، در صورتی که در زمان مهلت تست 7 روزه، نقص فنی توسط واحد فنی تایید شود، امکان مرجوعی و دریافت وجه پرداختی مشتری وجود دارد.
  • > جهت اطلاع رسانی به گوگل کالا در هنگام وجود مشکل فنی در دستگاه خریداری شده، مشتری باید ظرف مدت 24 ساعت از تاریخ دریافت محصول با تلفن 05138441086 با خدمات پس از فروش گوگل کالا تماس بگیرد.
  • > در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان گوگل کالا تایید شد مشتری میتواند محصول را استرداد نماید.
  • > برای ارسال کالای دارای ایراد فنی به گوگل کالا، لازم است کالا با همان بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
  • > ایراد فنی را حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به گوگل کالا اطلاع دهید.
  • > ضروری است کارتن و جعبه اصلی محصول دور ریخته نشده باشد.
  • > در صورت عدم وجود بسته بندی اولیه، محصول شامل این سرویس نخواهد شد.
  • > این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی‌‏شود. (مانند آب خوردگی، ضربه و هرگونه تغییر در شرایط اولیه محصول)
  • > هرگونه تغییرات غیر اصولی نرم افزاری مانند: روت، آنلاک و… در کالا، محصول را از ارائه این سرویس خارج می کند.

2- اگر کالای خریداری شده دارای عدم تطابق مشخصات با فاکتور مشتری باشد.

  • > خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به گوگل کالا اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری گوگل کالا مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  • > خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملا آن را از نظر مشخصات کالا نظیر: مدل، رنگ، حافظه و ظرفیت رم بررسی کرده تا در صورتیکه مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در فاکتور داشته باشد آن را حداکثر ظرف مدت 24 ساعت به گوگل کالا اعلام نماید، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات گوگل کالا مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

3- اگر بسته بندی مرسوله هنگام تحویل دچار آسیب دیدگی باشد.

  • در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بسته‌بندی سفارش می‌باشد تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به‌صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به گوگل کالا اطلاع داده شود تا گوگل کالا بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد. در صورت تاخیر در اعلام مشکل گوگل کالا مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  • در این شرایط خریدار موظف است در صورتی که فیلمی از لحظه بازگشایی پلمپ جعبه پستی در اختیار دارد را در اختیار گوگل کالا قرار دهد و بلافاصله آسیب دیدگی را به شرکت حمل و نقل کننده مربوطه نظیر: تیپاکس، پست پیشتاز یا ماهکس اطلاع دهد و در صورت نیاز در سایت آن شرکت یک شکایت جهت دریافت غرامت بیمه ثبت نماید.
  • در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا از انبار باشد باید هر چه سریع‏‌تر انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات گوگل کالا اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش تحت شرایط سایت وجود دارد.
  • در صورتی که سفارش به دست مشتری رسیده و از خرید منصرف باشد، مشتری میتواند بدون بازگشایی محصول و طی 24 ساعت اول بعد از تحویل با پشتیبانی گوگل کالا تماس حاصل نماید و نسبت به باز پس فرستادن کالا اقدام نماید.
  • در شرایط بازپس گیری کالا، گوگل کالا فقط ملزم به بازپرداخت اصل مبلغ واریزی توسط مشتری با کسر هزینه های متعلق به باربری، حمل و نقل و پست در زمان سفارش میباشد و نسبت به نوسانات قیمت مسئولیتی ندارد.
  • کالاهای سفارشی از انبار چین و انبار دبی فقط برای خود مشتری و با توجه به مشخصات درخواستی ایشان خریداری و ارسال میشود و امکان لغو سفارش در هیچ بازه زمانی امکان پذیر نیست.
  1. در مورد کالاهای سفارشی از انبار چین و انبار دبی درصورت نیاز مشتری به مبلغ، 10 درصد از مبلغ که شامل هزینه های بسته بندی، باربری و هزینه های جانبی تهیه کالاست کسر شده و الباقی به مشتری محترم عودت داده میشود. درصد تعیین شده در مواردی که کالا خاص و کمیاب بوده است و تنها به سفارش و درخواست مشتری به ایران ارسال شده است 20 درصد خواهد بود زیرا کالا جهت مرجوعی به تولید کننده و کشور مبدا عودت خواهد شد و هزینه های حمل و نقل تا کشور مبدا و کسر مبلغ بابت مرجوعی بر عهده مشتری می باشد.
  2. کالاهایی که در زمان تحویل به مشتری تغییر قیمت بیشتر از 2 درصد ( کاهش یا افزایش)  با قیمت درج شده در فاکتور داشته باشند امکان انصراف از خرید وجود ندارد.
  • کالایی که دارای اشکال فنی میباشد (در مفاد شرایط ضمانت هفت روزه گوگل کالا قرار گرفته باشد) پس از برگشت به گوگل کالا مورد بررسی قرار می‌گیرد و درصورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان گوگل کالا کالای جایگزین طبق شرایط استفاده از سرویس ها و خدمات برای خریدار ارسال شده و یا وجه آن ظرف 48 ساعت کاری به حساب خریدار عودت داده می شود.
  • در صورتیكه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان گوگل کالا بررسی و یا تعمیر شود، در آن صورت هیچ مسئولیتی متوجه گوگل کالا نخواهد بود.
  • در صورتیكه به دلیل هرگونه كار نرم‌افزاری و یا تغییر شرایط محصول نقصی برای كالای خریداری شده به وجود آید گوگل کالا از پس گرفتن آن كالا معذور است.
  • در صورت انصراف از خرید در شرایطی که کالا کاملا پلمپ باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد خریدار می‌تواند آن را تا یک روز کاری پس از دریافت کالا به آدرس گوگل کالا عودت داده و وجه آن‌را پس از کسر هزینه ارسال دریافت نماید. ضمنا هزینه عودت کالا به گوگل کالا در صورت انصراف خریدار از خرید، بر عهده خریدار می‌باشد.

4- مرجوعی کالا در شرایط زیر امکان پذیر نخواهد بود:

  1. کالا باز شده باشد و از شرایط اولیه خارج شده باشد.
  2. اعلام مشکل و یا نقص کالا بیش از 7 روز از زمان تحویل به مشتری گذشته باشد.
  3. نوسان قیمت بیش از 2% قیمت (افزایش و یا کاهش) در بازار ایجاد شده باشد.

روش صحیح و مورد قبول ارسال مرجوعی

  • ارسال مرجوعی سفارشات فقط با پست پیشتاز انجام شود و به صورت کامل بر اساس فاکتور خرید در پست پیشتاز بیمه گردد. (در صورت عدم بیمه از طرف خریدار، و مفقودی بسته در پست، مسئولیت بر عهده خریدار می‌باشد)
  • بسته بندی پستی توسط متصدی پست انجام شود تا احتمال آسیب به بسته ارسالی شما به حداقل برسد.