مقررات فروشگاه اینترنتی گوگل کالا

شرایط استفاده از سرویس ها و خدمات

تنها مرجع رسمی مورد تایید گوگل کالا برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی گوگل کالا یعنی www.googlekala.com است. ما با هیچ روش دیگری جز تلفن های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نخواهیم گرفت. وب سایت گوگل کالا هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.googlekala.com و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند. ثبت سفارش و خرید از فروشگاه به معنای مطالعه و تایید بخش شرایط استفاده از سرویس ها و خدمات گوگل کالا میباشد.

شما گوگل کالایی های عزیز میتوانید در روز های تعطیل هم با کارشناسان ما از طریق گزینه تماس با ما که انتهای تمامی صفحات سایت درج شده در تماس باشید.

درباره گوگل کالا
اینستاگرام گوگل کالا
درباره گوگل کالا
تلگرام گوگل کالا
درباره گوگل کالا
فیس بوک گوگل کالا
  • گوگل کالا موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کند.
  •  گوگل کالا موظف است مشخصات كالا از نظر گارانتی و رنگ را دقیقا مانند آنچه خریدار انتخاب کرده است را برای او ارسال نماید.
  • در گوگل کالا، با توجه به نوسانات بازار، قیمت‌ها هر لحظه تغییر می‌کنند و پس از تایید سفارش از سوی گوگل کالا، به هیچ وجه امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.
  • پس از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.
  • گوگل کالا بنا به درخواست مشتری اجناس را به صورت پلمپ و آكبند، بدون تست ارسال می‌نماید.
  • با توجه به اینکه شرکت‌های سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصه‌های مختلفی در بازار عرضه کنند (مانند تفاوت در مشخصات نرم افزاری، سخت افزاری و یا محتویات جعبه کالا)، چنانچه آن مشخصه در صفحه مشخصات کالا توسط گوگل کالا قید نشده لازم است خریدار در زمان سفارش آن کالا در سبد خرید سوال خود را در مورد مشخصاتی که در نظر دارد، مطرح کند تا توسط واحد پشتیبانی گوگل کالا کنترل شود و خریدار پس از دریافت پاسخ اقدام به پرداخت و خرید کالا نماید.
  • قیمت تمامی كالاها در سایت مشخص است و هیچ هزینه‌ای بجز هزینه حمل (در مواقعی که گوگل کالا ارسال رایگان ندارد) به آن اضافه نخواهد شد.
  • تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام می‌شود و پردازش سفارشات در تعطیلات رسمی امکان‌پذیر نیست.
  • در صورت پرداخت بوسیله كارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت به پشتیبانی گوگل کالا ارسال نمایید، پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط گوگل کالا كنترل شده و تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. ضمنا مرحله تایید پرداخت برای پرداخت‌های کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن می‌باشد.
  • توجه مهم: تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت گوگل کالا می‌باشد.

ضمانت بازگشت وجه مشتری

رضایت در خرید و تضمین وجه پرداختی مشتری توسط گوگل کالا ضمانت شده است. لذا گاهی ممکن است پس از دریافت کالا یا قبل آن مشکلاتی بوجود آید که در همین راستا گوگل کالا تمهیداتی اندیشیده است.

ضمانت بازگشت 7 روزه کالا تنها در مواردی که مشتری از خرید خود پشیمان شده باشد و کالا به صورت اولیه خود و پلمپ باشد امکان پذیر است.

مهلت تست سفارشات 7 روز پس از تحویل کالاست و اعلام خرابی دستگاهی که شامل گارانتی شرکتی نمیباشد و تنها شامل سرویس ویژه گوگل کالا بوده است باید طی این زمان انجام شود.

کلیه گوشی های موبایل، تبلت ها، لپ تاپ ها، هندزفری ها، ساعت ها که به صورت پلمپ برای مشتریان به سراسر کشور ارسال میگردند که شامل گارانتی شرکتی بوده اند، شامل مهلت تست نمیباشند و هرگونه خرابی و عدم کارکرد صحیح بر عهده شرکت گارانتی کننده کالا میباشد و میبایست به پشتیبانی گارانتی ارسال و مورد پیگیری قرار گیرند.

قبل از خرید میتوانید شرایط استفاده از سرویس ها و خدمات را مطالعه نمایید.

قیمت گذاری کالا و خدمات

قیمت گذاری کالا و خدمات گوگل کالا بر پایه اصول احترام به مشتری انجام می شود.

لازم به توضیح است که قیمت کالا و خدمات فقط در زمان ثبت سفارش معتبر می باشد و هرگونه کاهش، افزایش یا هرگونه نوسان قیمت بر روی سفارشات ثبت شده تاثیری نخواهد گذاشت.

گوگل کالا در شرایطی که قیمت کالا به دلایلی مانند خطای انسانی یا مشکلات شبکه اینترنت اشتباه ثبت شده باشد، امکان بازگشت اصل وجه پرداختی را به مشتری دارد و تعهدی در زمینه تحویل کالا با شرایط ذکر شده ندارد.

در شرایطی که بازار دچار نوسانات قیمتی است گوگل کالا فقط در قبال سفارشاتی که از 24 ساعت قبل ثبت شده باشند مسئولیت دارد و چنانچه به دلیل عدم امکانات لازم جهت تصحیح سریع قیمت ها مشتری کالایی را خریداری کرده باشد، گوگل کالا تنها در قبال اصل وجه پرداختی مسئولیت دارد.

لازم به تاکید است، قیمت گذاری امری بسیار دقیق و حساس است و گوگل کالا حداکثر تلاش خود را برای ماندن در گردونه رقابت قیمتی دارد و در شرایطی که به دلایل خطای انسانی یا مشکلات اینترنت قیمت درج شده در سایت دارای مشکل باشد، گوگل کالا حق عودت اصل وجه مشتری و لغو سفارش را دارد.

تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت گوگل کالا می‌باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

تمامی مسئولیت و خدمات کالاهایی که دارای گارانتی شرکتی هستند با شرکت گارانتی می باشد و می بایست برای شرکت گارانتی کننده ارسال شوند و شرکت گارانتی کننده پاسخگو خواهد بود. تصمیم شرکت گارانتی کننده، تصمیم نهایی است و گوگل کالا هیچ دخل و تصرفی برای تغییر دستور و صلاح دید شرکت گارانتی کننده ندارد و میبایست طبق قوانین شرکت مربوطه بر اساس مصوبات وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شود.

سرویس 7 روزه گوگل کالا: ضمانت اصالت و تضمین بازگشت وجه (طبق قوانین ذیل)، خدمتی است در جهت رفاه حال مشتریان و تضمین حسن انجام تمامی سفارشات با دقت و سرعت بالای ارسال سفارشات می باشد.

ارائه خدمات بازپس گیری کالا تنها در صورتی که کالا کاملا دست نخورده و پلمپ باشد در 7 روز ابتدایی وجود دارد. پذیرش یا عدم پذیرش از سوی شرکت گارانتی کننده کالا در حوزه اختیارات گوگل کالا نمی باشد و مسئولیتی متوجه گوگل کالا نخواهد بود.

بازپس گیری کالا در صورتی که قیمت کالا بیش از 5% نوسان (بالا یا پایین) داشته باشد ممکن نیست و شامل این بند نمیباشد.

12 ماه تامین قطعات

گوگل کالا برای رفاه مشتریان خود امکان تهیه و تامین قطعات را به مدت 12 ماه فراهم کرده است که به موجب این بند تا زمانی که قطعه مورد نیاز مشتری توسط تولید کننده اصلی/شرکت اصلی تامین گردد، گوگل کالا نسبت به تهیه قطعه مورد نیاز با هزینه شخصی مشتری اقدام به تهیه قطعه می نماید. توجه شود که گوگل کالا گارانتی نیست و مسئولیتی از بابت هزینه های تامین قطعه مورد نیاز مشتری ندارد و تمامی هزینه ها به عهده مشتری میباشد. گوگل کالا تنها برای رفاه مشتریان اقدام به تهیه قطعات مورد نیاز می نماید تا کاربران گوگل کالا با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهند.

تذکر: گوگل کالا فقط برای قطعاتی که در وضعیت تولید قرار دارند امکان تامین قطعات را فراهم میکند و در قبال کالاهایی که توقف تولید شده اند یا از طریق کمپانی اصلی امکان تامین قطعات وجود نداشته باشد مسئولیتی در قبال کالا ندارد.

محتوا و نقد و بررسی ها

همکاران ما در گوگل کالا نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود به کار میبرند و به منظور تولید محتوا، موجودی کالا و… از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کنند. لازم به ذکر است گوگل کالا تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط گوگل کالا دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

وب ‏‌سایت گوگل کالا هیچ گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت گوگل کالا تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

گوگل کالا می تواند در مواردی که سهوا  و به علت خطای انسانی، سیستمی یا اینترنتی مغایرت انبار، قیمت و … برای کالایی بوجود آمده باشد و پس از ثبت سفارش توسط کاربر، کالا ناموجود یا با قیمت متفاوت باشد اقدام به عودت هزینه به کاربر نماید و تعهدی برای ارسال کالای ناموجود و دارای مغایرت قیمت ندارد.

حمل و نقل

ارسال سفارشات در داخل ایران به 4 شکل انجام میگردد.
  1. ارسال با پست پیشتاز: در این روش عموما سفارشات طی بازه زمانی 2 تا 4 روزه بنا به اظهار شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تحویل مشتریان میشود که روشی بسیار مطمئن و امن برای ارسال کالا می باشد.
  2. ارسال با تیپاکس: شرکت تیپاکس شرایط ویژه ارسال درب به درب سفارشات را به وجود آورده است که این دسته سفارشات 1 تا 3 روزه تحویل مشتری محترم میگردد.
  3. ارسال با پیک درون شهری: سفارشاتی که در انبار گوگل کالا در شهر مشهد موجود باشد و مشتری محترم در همان شهر باشد، در ساعات کاری کمتر از 2 ساعت به دست ایشان تحویل میگردد.
  4. ارسال با باربری بین شهری: در روش ارسال با باربری که عمدتا برای ارسال مانیتور های کامپیوتر و تلویزیون ها مورد استفاده قرار میگیرد. سفارشات از زمان تحویل به باربری 1 تا 7 روزه به دست مشتری محترم تحویل میگردد. تصویر بارنامه سفارشات به مشتری ارائه میگردد تا پیگیر مرسوله خود باشد.

آسیب‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

درصورتی که بسته پستی شما دارای مشکل یا اسیب دیدگی شدید است، از تحویل گرفتن سفارش امتنا کنید و مراتب را به گوگل کالا اطلاع دهید.

آسیب‏‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش گوگل کالا اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به خدمات پس از فروش گوگل کالا ارسال شوند.

تاخیر های احتمالی ارسال سفارشات

تاخیر های احتمالی که ممکن است از سوی سازمان های دخیل (گمرک و پست) در تحویل سفارش های ارسال شده از انبار گوگل کالا، انبار چین یا انبار دبی، برای تحویل محصولات رخ دهد در حوزه اختیارات این فروشگاه نمی باشد و درصورت وجود تاخیر در رسیدن بسته ها هیچ مسئولیتی متوجه گوگل کالا نخواهد بود. وظیفه گوگل کالا تنها تا مرحله تحویل به پست میباشد و بازه زمانی تحویل سفارشات، مربوط به پست جمهوری اسلامی ایران است.

در زمینه سفارشات ارسالی از انبار های دبی و چین که از خارج از کشور برای کاربران عزیز گوگل کالا ارسال میگردند، بازه زمانی به صورت تقریبی برآورد شده است و در شرایط اضطراری که مرز ها به علت مشکلات حکومتی و به صورت سراسری شامل ممنوعیت عبور و مرور و انتقال کالا باشند از حوزه اختیارات فروشگاه خارج می باشد و مشتریان محترم در این شرایط با صبوری و حمایت ما به حسن انجام کار و تسریع ارسال ها کمک شایانی میکنند و باید صبور باشند تا کالا به دست ایشان تحویل شود. از آنجایی که در این شرایط که ارسال ها به علت شرایط به وجود آمده از کنترل فروشگاه خارج می باشد مسئولیتی متوجه گوگل کالا نخواهد بود و مجموعه گوگل کالا قلبا بابت صبوری این عزیزان متشکر خواهد بود.

گوگل کالا همواره می‏‌کوشد تا با ایجاد بستری امن در راستای سرویس خدمات پس از فروش مبتنی بر اصول مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده، امنیت خاطر مشتریان خود را پیش، حین و پس از خرید فراهم آورد.

گوگل کالا تنها در قبال تحویل کالا به پست متعهد است و بازه زمانی و نحوه ارسال پست در داخل کشور از تعهد فروشگاه خارج می باشد و در ارتباط با بازه زمانی تحویل اداره پست کنترل و دخل و تصرفی ندارد. لذا از همین بابت کدهای رهگیری پستی سفارشات مشتریان در قسمت *سفارش های من* در حساب کاربری ایشان درج می گردد تا مشتریان از طریق سامانه رهگیری پستی اداره پست یا تیپاکس امکان رهگیری سفارشات را داشته باشند. لازم به ذکر است که ارسال با باربری بین شهری کدپیگیری ندارد و تصویر بارنامه به مشتری تحویل خواهد شد.

رجیستری سفارشات

رجیستری گوشی های ارسال شده از انبار ایران:

تمامی گوشی های موبایل ارسال شده از انبار گوگل کالا دارای گارانتی معتبر 18 ماهه رسمی همراه با کدرجیستری میباشند که از مبادی قانونی و رسمی وارد کشور شده اند و با رعایت کامل نکات قانونی آماده فروش و ارسال شده اند و در سامانه همتا ثبت شده میباشند و به راحتی قابلیت استعلام اصالت برای تمامی گوشی های موبایل وجود دارد، لذا دارای کارت گارانتی یا برچسب گارانتی میباشند و کلیه مسئولیت های این گوشی های موبایل بر عهده شرکت گارانتی کننده میباشد که بسته به برند و مدل دستگاه متفاوت میباشد. تضمین رجیستری و کلیه خدمات به صورت مستقیم توسط گارانتی ارائه میگردد و عموما در بیشتر شهر های ایران دارای دفاتر خدمات پس از فروش میباشند.

همچنین راهنمای روش های سفارش در سربرگ سایت قابل مطالعه است و میتوانید ((روش های سفارش از انبار چین))، ((روش های سفارش از انبار دبی)) را مطالعه نمایید.

طرح رجیستری گوشی موبایل فروشگاه اینترنتی گوگل کالا GoogleKala.com

انصراف از خرید

  • در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا از انبار باشد باید هر چه سریع‏‌تر انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات گوگل کالا اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش تحت شرایط سایت وجود دارد.
  • در صورتی که سفارش به دست مشتری رسیده و از خرید منصرف باشد، مشتری میتواند بدون بازگشایی محصول و طی 24 ساعت اول بعد از تحویل با پشتیبانی گوگل کالا تماس حاصل نماید و نسبت به باز پس فرستادن کالا اقدام نماید.
  • در شرایط بازپس گیری کالا، گوگل کالا فقط ملزم به بازپرداخت اصل مبلغ واریزی توسط مشتری منهای هزینه های متعلق به باربری، حمل و نقل و پست در زمان سفارش میباشد و نسبت به نوسانات قیمت مسئولیتی ندارد.
  • کالاهای سفارشی از انبار چین و انبار دبی فقط برای خود مشتری و با توجه به مشخصات درخواستی ایشان خریداری و ارسال میشود و امکان لغو سفارش در هیچ بازه زمانی امکان پذیر نیست.
  1. در مورد کالاهای سفارشی از انبار چین و انبار دبی درصورت نیاز مشتری به مبلغ، 10 درصد از مبلغ که شامل هزینه های بسته بندی، باربری و هزینه های جانبی تهیه کالاست کسر شده و الباقی به مشتری محترم عودت داده میشود. درصد تعیین شده در مواردی که کالا خاص و کمیاب بوده است و تنها به سفارش و درخواست مشتری به ایران ارسال شده است 20 درصد خواهد بود زیرا کالا جهت مرجوعی به تولید کننده و کشور مبدا عودت خواهد شد و هزینه های حمل و نقل تا کشور مبدا و کسر مبلغ بابت مرجوعی بر عهده مشتری می باشد.
  2. کالاهایی که در زمان تحویل به مشتری تغییر قیمت بیشتر از ۵ درصد ( کاهش یا افزایش)  با قیمت درج شده در فاکتور داشته باشند امکان انصراف از خرید وجود ندارد.
  • خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملا آن را از نظر مشخصات کالا بررسی کرده تا در صورتیکه مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در سایت گوگل کالا داشته باشد آن را به گوگل کالا اعلام نماید، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات گوگل کالا مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  • کالایی که دارای اشکال فنی میباشد (در مفاد شرایط ضمانت هفت روزه گوگل کالا قرار گرفته باشد) پس از برگشت به گوگل کالا مورد بررسی قرار می‌گیرد و درصورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان گوگل کالا کالای جایگزین طبق شرایط استفاده از سرویس ها و خدمات برای خریدار ارسال شده و یا وجه آن ظرف یک روز کاری به حساب خریدار عودت داده می شود.
  • در صورتیكه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان گوگل کالا بررسی و یا تعمیر شود، در آن صورت هیچ مسئولیتی متوجه گوگل کالا نخواهد بود.
  • در صورتیكه به دلیل هرگونه كار نرم‌افزاری و یا تغییر شرایط محصول نقصی برای كالای خریداری شده به وجود آید گوگل کالا از پس گرفتن آن كالا معذور است.
  • چنانچه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزه‌ی گوگل کالا قرار گرفته باشد.) و خریدار ظرف 7 روز از زمان دریافت آن را به گوگل کالا عودت دهد هزینه عودت و ارسال مجدد بر عهده گوگل کالا خواهد بود.
  • در صورت انصراف از خرید در شرایطی که کالا کاملا پلمپ باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد خریدار می‌تواند آن را تا یک روز کاری پس از دریافت کالا به آدرس گوگل کالا عودت داده و وجه آن‌را پس از کسر هزینه ارسال دریافت نماید. ضمنا هزینه عودت کالا به گوگل کالا در صورت انصراف خریدار از خرید، بر عهده خریدار می‌باشد.
  • کالاهایی که با شماره تماس مشتری رجیستر شده اند باید با هماهنگی گوگل کالا انتقال مالکیت داده شوند، در صورت عدم انتقال مالکیت دستگاه، امکان استرداد وجه به حساب مشتری وجود نخواهد داشت.

ایراد فنی

وجود مشکل فنی در کالای خریداری شده:

  • در هنگام دریافت سفارش طبق شرایط استفاده از سرویس ها و خدمات، خریدار موظف به کنترل بسته‌بندی سفارش می‌باشد تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به‌صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به گوگل کالا اطلاع داده شود تا گوگل کالا بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد.
  • خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به گوگل کالا اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری گوگل کالا مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  • در صورت وجود اشکال و یا انصراف خریدار برای عودت کالا خریدار موظف است کالا را همراه با همه لوازم به درستی بسته‌بندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس گوگل کالا ارسال نماید؛ در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتیکه کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.
  • تمامی محصولات عرضه شده توسط گوگل کالا از تاریخ دریافت توسط مشتری دارای ۷ روز بازگشت (در صورت پلمپ بودن کالا) می باشند.
  • جهت اطلاع رسانی به گوگل کالا در هنگام وجود مشکل فنی در دستگاه خریداری شده، مشتری باید ظرف مدت 24 ساعت از تاریخ دریافت محصول با تلفن 05138441086 با خدمات پس از فروش گوگل کالا تماس بگیرد.
  • در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان گوگل کالا تایید شد مشتری میتواند محصول را بازگشت نماید.
  • در صورتی که گوگل کالا، کالای سفارشی مشتری را موجود نداشته باشد، وجه پرداختی مشتری به ایشان عودت خواهد شد.
  • برای ارسال کالای دارای ایراد فنی به گوگل کالا،  لازم است کالا با همان بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات وب سایت:

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده برای نمونه رنگ آن با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات فنی کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته‌‏های زیر دقت فرمایید:

در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش گوگل کالا اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود به صورت پلمپ باشد و از آن استفاده نشده باشد.

خرید اقساطی از گوگل کالا با همکاری شرکت های معتبر و با سابقه ای که در جایگاه شخص سوم هستند انجام میشود و گوگل کالا هیچ گاه به صورت مستقیم سیستم اقساطی ندارد. لذا طبق ضوابط مندرج در وبسایت هر یک از مجموعه های نام برده در بخش *راهنمای خرید اقساطی* قوانین اصلی و لازم الاجرای هر خرید است و گوگل کالا دخل و تصرفی در این امر ندارد. ارسال سفارشات طبق شرایط استفاده از سرویس ها و خدمات گوگل کالا میباشد.

نمایندگی و دفتر فنی

گوگل کالا تنها در مشهد و تنها در آدرسی که پایین صفحات سایت درج شده است دفتر فنی دارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق همین دفتر فنی واقع در خیابان احمدآباد، بین قائم و پاستور مجتمع موبایل پارت طبقه دوم واحد 4/11 پردازش می‏‌شود و دفتر فروش یا خدمات پس از فروش دیگری ندارد. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی گوگل کالا اطلاع دهید.

امکان تحویل حضوری کالا در هیچ شرایطی وجود ندارد و ارسال سفارشات تنها با پست یا پیک درون شهری انجام می گردد.

تشکر فراوان از شما کاربر عزیز که آگاهانه و پس از مطالعه شرایط استفاده از سرویس ها و خدمات خرید میکنید.

نکات مهم ثبت سفارش

سفارشات گوشی های تلفن همراه به دلیل سبک کاری فروشگاه های اینترنتی، به خواست سفارش دهنده دستگاه به صورت آکبند (بدون باز کردن جعبه و انجام تست های اتحادیه موبایل) به آدرس مشتری ارسال میگردد و دستگاه های با گارانتی در صورت داشتن مشکلات احتمالی باید از طریق گارانتی مربوطه پیگیری شود و کاملا مشمول شرایط استفاده از سرویس ها و خدمات گارانتی ها خواهد بود. این سری مشکلات احتمالی در حیطه وظایف و مسئولیت گوگل کالا نخواهد بود و کلیه مسئولیت متوجه گارانتی مربوطه است.

فاکتور های سایت به دلیل ماهیت الکترونیکیشان قابلیت ممهور شدن به مهر فروشگاه را ندارند از این رو فاکتور های سایت با مندرجات داخل آن مورد تایید سفارش دهنده گرامی خواهد بود و با پذیرش قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی گوگل کالا این موارد را خواهد پذیرفت.

آن دسته از سفارشات خارج از کشور در صورتی که در وضعیت رزرو خریداری شده اند، اطلاع رسانی ارسال برای مشتری از زمان ثبت سفارش موفق در چین آغاز شده و روند عادی سفارشات خارج کشور طی خواهد شد و سفارش دهنده گرامی میتواند با تغییر وضعیت سفارش که توسط فروشگاه اتفاق می افتد از وضعیت مرسوله خود مطلع گردد.